Sfoglia per Rivista  EARLY EDUCATION AND DEVELOPMENT

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 1 a 4 di 4
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Childcare Providers and COVID-19: The Role of Regulatory Emotional Self-Efficacy in Sustaining Subjective Well-being 1-gen-2022 Vecchio, GIOVANNI MARIA; Zava, Federica; Gerbino, Maria; Baumgartner, Emma; Sette, Stefania
Exploring Links between Social Competence, Immigrant Background, and Children’s Preschool Adjustment.. 1-gen-2024 Zava, F.; Sette, S.; Vecchio, G. M.; Laghi, Fiorenzo; Coplan, Robert
Exploring the Role of Play Behaviors in the Links between Preschoolers’ Shyness and Teacher-Child Relationships 1-gen-2021 Sette, S.; Zava, F.; Baumgartner, E.; Laghi, F.; Coplan, R. J.
Linking Shyness With Social and School Adjustment in Early Childhood: The Moderating Role of Inhibitory Control 1-gen-2018 Sette, S.; Hipson, W. E.; Zava, F.; Baumgartner, E.; Coplan, R. J.
Mostrati risultati da 1 a 4 di 4
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile