Sfoglia per Autore
L’analisi dell’offerta museale: una lettura di alcuni casi significativi
2007-01-01 Nosi, Costanza; Magliacani, M.
Le tendenze del mercato turistico internazionale e locale
2007-01-01 Nosi, Costanza
L’analisi della domanda: una lettura della customer satisfaction in un campione di musei archeologici
2007-01-01 Nosi, Costanza
Enterprising families and distinctive familiness: family business and transgenerational value creation in Tuscany
2008-01-01 Nosi, Costanza; Zanni, L.
The Aussie value innovation: how Australia escaped the Red Queen of the global wine business
2008-01-01 Nosi, Costanza
The Aussie value innovation: how Australia escaped the Red Queen of the global wine business
2009-01-01 Nosi, Costanza
Understanding the “Stabilization Effect” of Enterprising Families in Turbulent Times: The Role of Culture
2010-01-01 Zanni, L; Nosi, Costanza
Repositioning a traditionally ski resort into an environmentally friendly and philanthropic destination: the case of Montagna Pistoiese (Tuscany, Italy)
2010-01-01 Nosi, Costanza
Lessons from Italian youngsters: how to deal with wine complexity by marketing management
2010-01-01 Alberto, Mattiacci; Federica, Ceccotti; Nosi, Costanza
Knowledge and resource provision for managing family succession: evidence in Italian clusters
2011-01-01 Lorenzo, Zanni; Nosi, Costanza
Le strategie di innovazione nel settore cosmetico in Italia
2011-01-01 Zanni, L; Pucci, T; Nosi, Costanza
Il vino fra produzione e mercato. Dinamiche, struttura e processi di un settore globale nelle fasce premium
2012-01-01 Nosi, Costanza
Vino, prodotto «cognitivo» con mercati e modelli di marketing diversi
2012-01-01 Nosi, Costanza
Ina Assitalia e il mercato
2012-01-01 Pratesi, Carlo Alberto; Nosi, Costanza
La domanda di auto elettriche tra entusiasmi tecnologici e resistenze psicologiche: una ipotesi di segmentazione
2012-01-01 Nosi, Costanza; Pratesi, Carlo Alberto
A strategic framework for marketing Sweet Reinforced and Fortified Wines
2013-01-01 Mattiacci, A; Nosi, Costanza
Casi di Marketing Vol. 10
2014-01-01 Nosi, Costanza
Comunicare l’energia
2014-01-01 Pratesi, Carlo Alberto; Nosi, Costanza
A benefit segmentation of the Italian market for full electric vehicles
2014-01-01 Nosi, Costanza; Pratesi, Carlo Alberto; D'Agostino, A.
Product placement e marketing
2014-01-01 Nosi, Costanza; Pratesi, Carlo Alberto
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile