the paper presents the main results of a survey of the teaching of public finance and related courses in Italian Universities during the academic year 2003-04 the thiurd after the introduction of the reform of the university courses in Italy, which divided the traditional laurea in a 3 year degree and a 2 year specialization degree.

Padovano, F., Rizzo, I. (2006). Indagine sull'insegnamento delle materie di scienza delle finanze (SECS-P/03). Prime valutazioni sui risultati. RIVISTA DI DIRITTO FINANZIARIO E SCIENZA DELLE FINANZE, 01/03/2006, 492-511.

Indagine sull'insegnamento delle materie di scienza delle finanze (SECS-P/03). Prime valutazioni sui risultati

PADOVANO, Fabio;
2006-01-01

Abstract

the paper presents the main results of a survey of the teaching of public finance and related courses in Italian Universities during the academic year 2003-04 the thiurd after the introduction of the reform of the university courses in Italy, which divided the traditional laurea in a 3 year degree and a 2 year specialization degree.
2006
Padovano, F., Rizzo, I. (2006). Indagine sull'insegnamento delle materie di scienza delle finanze (SECS-P/03). Prime valutazioni sui risultati. RIVISTA DI DIRITTO FINANZIARIO E SCIENZA DELLE FINANZE, 01/03/2006, 492-511.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11590/269747
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact