4.2 Abstract in Atti di convegno: [1572] Home page tipologia

Sfoglia
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 1 a 20 di 1.572
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
MEASUREMENT ASPECTS FOR THE AUTOMATION OF MARINE WATER QUALITY MEASUREMENTS 1-gen-2024 Leccese, Fabio; Leccisi, Mariagrazia; Petritoli, Enrico; Tuti, Simonetta; SCHIRRIPA SPAGNOLO, Giuseppe
Adriano Balbi, tra cielo e Terra. Il dialogo tra Astronomia e Geografia nel primo Ottocento italiano 1-gen-2024 Gallia, Arturo; Castaldi, Mirko
Un’esperienza di ricerca-­formazione per leggere in chiave intersezionale fenomeni di multi-esclusione a scuola 1-gen-2024 DE CASTRO, Martina; Zona, Umberto; Gabrielli, Francesca; Bocci, Fabio
The democratic School in the reflection of the “School Reform 1-gen-2024 Meta, Chiara
Enhancing Accuracy through Architectural Modifications in Vision Transformers 1-gen-2024 Mezzini, Mauro; Ferrato, Alessio; Limongelli, Carla; Sansonetti, Giuseppe
Targeted immunization strategies: Comparing the efficacy of traditional versus alternative centrality measures through agent-based modeling 1-gen-2021 Fronzetti Colladon, Andrea; Ponsiglione, Cristina; Primario, Simonetta; Zollo, Giuseppe
Brand intelligence in the era of big data 1-gen-2019 Fronzetti Colladon, A
Being known for something good: measuring organizational reputation through semantic network analysis 1-gen-2022 Fronzetti Colladon, A
Forecasting Election Results Using the Semantic Brand Score 1-gen-2019 Fronzetti Colladon, Andrea
Un’applicazione della social network analysis per il contrasto al riciclaggio 1-gen-2017 Fronzetti Colladon, Andrea; Remondi, Elisa
Reducing the complexity of green technology adoption: a semantic network analysis approach 1-gen-2022 Fronzetti Colladon, A.; Segneri, L.; Fabiani, C.; Pisello, A. L.
A characterisation of corruption risk in public procurement through social network analysis 1-gen-2023 Gnaldi, M; Fronzetti Colladon, A; Del Sarto, S
Services Marketing in the Digital Age: Insights from the Semantic Brand Score: An Abstract 1-gen-2024 Fronzetti Colladon, Andrea; Vestrelli, Roberto; Grippa, Francesca; Segneri, Ludovica; Pezzi, Alberto
Being a Good Person might be bad for you: comparing ethical values and business performance through SNA and emotion analysis 1-gen-2023 Gloor, P.; Fronzetti Colladon, A.; Garbajosa, J.; Gil, F. A.
Brand Intelligence Analytics for Political Forecasting 1-gen-2020 Fronzetti Colladon, A.; Grippa, F.; Bait, S
Measuring Brand Importance through Semantic and Social Network Analysis: Applications of the Semantic Brand Score 1-gen-2018 Fronzetti Colladon, Andrea
Analyzing urban networks to understand gas station pricing strategies 1-gen-2021 Fronzetti Colladon, A.; Segneri, L.; Vitali, A. G
Profiling social media users: an Emotional Text Mining and Social Network Analysis Approach 1-gen-2019 Greco, Francesca; Fronzetti Colladon, Andrea; Polli, Alessandro
Communicating with similar others. Drivers of employees’ digital communication 1-gen-2018 Fronzetti Colladon, Andrea; Saint-Charles, Johanne; Mongeau, Pierre
Using Virtual Mirroring to Enhance Organizational Performance 1-gen-2015 Gloor, Peter A.; Fronzetti Colladon, Andrea; Giacomelli, Gianni; Saran, Tejasvita; Grippa, Francesca
Prodotti della tipologia (ordinati per Data di deposito in Decrescente ordine): 1 a 20 di 1.572
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile

Scopri
Tipologia
  • 4 Contributo in Atti di Convegno ...1572
Autore
  • KOTSAKIS, Anastassios118
  • CORRADO, Sveva105
  • TUCCIMEI, Paola97
  • SOLIGO, Michele76
  • CONA, Alessandra67
  • ANGELONE, CHIARA52
  • SCALICI, MASSIMILIANO40
  • FRONZETTI COLLADON, ANDREA38
  • ELLWOOD, NEIL THOMAS WILLIAM36
  • FIORI, ALDO35
Data di pubblicazione
  • In corso di stampa12
  • 2020 - 2024221
  • 2010 - 2019818
  • 2000 - 2009411
  • 1990 - 199980
  • 1981 - 198930
Editore
  • INSNA16
  • EGU8
  • Copernicus GmbH on behalf of EGU7
  • Pensa MultiMedia6
  • Pensa Multimedia6
  • EGU General Assembly4
  • Espress Edizioni (Torino)4
  • FEU4
  • Green Lines Institute for Sustain...4
  • U+D Editions4
Rivista
  • GEOPHYSICAL RESEARCH ABSTRACTS16
  • GEOPHYSICAL RESEARCH ABSTRACTS10
  • EPITOME8
  • RENDICONTI ONLINE DELLA SOCIETÀ G...3
  • ACTA PHYSIOLOGICA2
  • GIORNALE ITALIANO DI PSICOPATOLOGIA2
  • IEEE INTERNATIONAL ULTRASONICS SY...2
  • PFLÜGERS ARCHIV2
  • TERRA NOVA2
  • ABSTRACTS BOOK1
Serie
  • PROCEEDINGS - ACADEMY OF MANAGEMENT3
  • ARCHITETTURA, URBANISTICA, AMBIENTE1
  • COLLECTIO CIPHRARUM1
  • FABBRICA DELLA CONOSCENZA1
  • INSIGHT1
  • THESAURUS SCHOLAE. FONTI E STUDI ...1
Keyword
  • Portfolio Selection6
  • SCR6
  • landscape5
  • Percorsi pedagogici in età evolutiva5
  • Portfolio optimization5
  • cultural heritage4
  • Gravity currents4
  • History of mathematics education4
  • inclusione4
  • NO abatement4
Lingua
  • eng974
  • ita208
  • spa8
  • fre3
  • ger2
  • und2
  • cat1
  • por1
  • rus1
  • ukr1
Accesso al fulltext
  • no fulltext1554
  • open17
  • reserved1