Sfoglia per Afferenza Dipartimento di Economia Aziendale
Stock market performance and internationalization strategies. An empirical analysis of the software industry
2012-01-01 Pezzi, Alberto
Stock market reaction to policy interventions
2018-01-01 Fiordelisi, Franco; Galloppo, Giuseppe
Stock price reaction over internationalization process: An event study on a sample of Italian medium-sized listed firms
2009-01-01 Faggioni, F; Morresi, Ottorino; Pezzi, A.
Stock price reaction over internationalization process: an event study on a sample of Italian medium-sized listed firms
2009-01-01 Faggioni, F; Morresi, O; Pezzi, Alberto
STOCK PRICE REACTION OVER INTERNATIONALIZATION PROCESS: AN EVENT STUDY ON A SAMPLE OF ITALIAN MEDIUM-SIZED LISTED FIRMS
2009-01-01 Faggioni, Francesca; Morresi, O; Pezzi, A.
Lo stralcio delle disposizioni sulle certificazioni di qualità dal Codice del consumo: un'occasione mancata
2005-01-01 Bellisario, Elena
Strategia di internazionalizzazione e strategia innovativa dell’impresa
2008-01-01 Marchegiani, Lucia
Strategic Alliances between Japanese-Western Companies: A Win-Win or Win-Lose Relationship? The Case of the Automobile Industry
2016-01-01 Petruzzellis, L.; Gurrieri, A. R.; Pezzi, Alberto; Lenoci, M.
Strategic Rethinking and New Perspective of Profit Smoothing. Empirical Evidence from China
2019-01-01 Magni, D.
The strategic role of Protected Designation of Origin (PDO) for the safeguard and development of typical foodstuffs market: the "mozzarella di bufala campana" case study
2003-01-01 Pompei, C; Merli, Roberto
Strategie competitive nei Servizi Finanziari
2022-01-01 Previati, Daniele Angelo; Caroli, Matteo; Lanciano, Edoardo
Strategie competitive nel settore del pagamento dei pedaggi autostradali
2006-01-01 Merli, Roberto
Strategie di Crescita delle PMI Italiane e Investitori di Private Equity: il Potenziamento delle Relazioni Esterne per il Rilancio della Competitività
2006-01-01 Tutino, Marco
Le strategie di innovazione nel settore cosmetico in Italia
2011-01-01 Zanni, L; Pucci, T; Nosi, Costanza
Strategie di marketing e canali distributivi
2011-01-01 Bosi, M.; Cosma, S.; Caratelli, Massimo
Strategie di sviluppo aziendale, processi di corporate governance e creazione di valore. Analisi empiriche ed esperienze a confronto
2012-01-01 Onesti, Tiziano; N., Angiola; S., Bianchi Martini; S., Garzella; A. L., Muserra
Strategie e Politiche di Marketing
2006-01-01 Boccardelli, P; Marcati, A; Marchegiani, Lucia
Strategie emergenti nel business vitivinicolo: un'analisi comparata tra Australia e Italia
2006-01-01 Zanni, L; Mattiacci, A; Nosi, Costanza
Strategie imprenditoriali
1985-01-01 Onesti, Tiziano
STRATEGY FOR ACTION I - THE LOGIC AND CONTEXT OF STRATEGIC MANAGEMENT
2012-01-01 Gandellini, G; Pezzi, Alberto; Venanzi, Daniela
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile