Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 60 di 100
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
The Experientiality Continuum: An Empirical Investigation of Some Basic Tenets on Experiential Consumption 1-gen-2008 Scopelliti, I; Addis, Michela
The value creation of the virtual aesthetic communities 1-gen-2008 Addis, Michela
Addressing Prejudices and Urban Legends: The Tampax Case 1-gen-2008 Addis, Michela
Art versus commerce in the movie industry: a Two-Path Model of Motion-Picture Success 1-gen-2008 Holbrook, Mb; Addis, Michela
Il marketing dell'esperienza di consumo 1-gen-2009 Addis, Michela
Realism and Fantasy in Motion Pictures: Transportation under Debate 1-gen-2010 Addis, Michela; Miniero, G; Ricotta, F.
Consumers' Identification and Beyond: Attraction, Reverence, and Escapism in the Evaluation of Films 1-gen-2010 Addis, Michela; Holbrook, Mb
Dreaming of artistic excellence, popularity, or both? 1-gen-2010 Addis, Michela; Holbrook, Mb
Boosting Co-Production through Fantasy 1-gen-2011 Miniero, G; Addis, Michela; Ricotta, F.
Il significato dell’esperienza di consumo nel settore artistico e culturale 1-gen-2011 Addis, Michela
Fantasy in watching motion pictures. The transportation effect 1-gen-2011 Addis, Michela; Miniero, G; Ricotta, F.
Embarrassment, Disclosure and Willingness to Buy 1-gen-2012 Addis, Michela; Gibbert, M; Miniero, G.
Mass Customization Made Easy: When Individual Fantastical Thinking Matters 1-gen-2012 Miniero, G; Addis, Michela; Ricotta, F.
Il ruolo della fantasia nei processi di consumo 1-gen-2012 Addis, Michela; Miniero, G; Ricotta, F.
Mercedes-Benz: The Never-ending Challenge of Customer Satisfaction, case study 1-gen-2012 Addis, Michela
Efficacy and Efficiency of Mass Customization: The Role of Fantastical Thinking 1-gen-2012 Addis, Michela; Miniero, G; Ricotta, F.
Effects of Arousal, Dominance and Their Interaction on Pleasure in a Cultural Environment 1-gen-2014 Miniero, G; Rurale, A; Addis, Michela
Introduction 1-gen-2015 Addis, Michela
Personalizzare l’offerta con successo: Il ruolo della fantasia 1-gen-2015 Addis, Michela; Miniero, G.; Ricotta, F.
Legends in Marketing – Morris B. Holbrook, Volume 5: Esthetics and Tastes, Part II – Effects of Personality, Class, and Expertise 1-gen-2015 Addis, Michela
Mostrati risultati da 41 a 60 di 100
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile