MATTIA, GIOVANNI

MATTIA, GIOVANNI  

Dipartimento di Economia Aziendale  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A set of statistical techniques to implement continuous improvement: outcomes of a citizen’s satisfaction survey 1-gen-2009 Cappelli, L; Guglielmetti, R; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
A systematic review of consumer food waste: the household wasteful behaviour and the restaurant waste frameworks 1-gen-2019 Principato, Ludovica; Mattia, Giovanni; Pratesi, Carlo Alberto
A Theoretical Business Model for Italian Sport Federations 1-gen-2013 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità. 1-gen-2011 Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Merli, Roberto
Atteggiamenti e comportamenti di acquisto nei confronti dei prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul target giovanile (17-18 anni) 1-gen-2010 Mattia, Giovanni
Augmented Reality impact on cultural consumer behaviour: an empirical study 1-gen-2012 Arcese, Gabriella; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.
Balsamic Vinegar of Modena: from product to market value: competitive advantage of a typical Italian product 1-gen-2004 Mattia, Giovanni
Branding. Strategie, organizzazione, comunicazione e ricerche per la marca 1-gen-2006 Pratesi, Carlo Alberto; Mattia, Giovanni
Can digital solutions help in the minimization of out-of-home waste? An analysis from the client and business perspective 1-gen-2019 Secondi, Luca; Principato, Ludovica; Mattia, Giovanni
Caring more about food: The unexpected positive effect of the Covid-19 lockdown on household food management and waste 1-gen-2020 Principato, L.; Secondi, L.; Cicatiello, C.; Mattia, G.
Consumer Brand Engagement (CBE) in a digital environment: an application to TikTok social media 1-gen-2022 Toni, M.; Mattia, G.
Cultural heritage and consumer behaviour: a survey on Italian cultural visitors 1-gen-2015 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Renzi, Maria Francesca
Cultural heritage for economic growth: a case study on cultural consumer behaviour 1-gen-2012 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca
Cultural visitors’ engagement and augmented reality: an empirical investigation 1-gen-2017 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Arcese, Gabriella; Mattia, Giovanni
Dissonanza cognitiva: una leva di fidelizzazione 1-gen-2020 Mattia, G.
Dual Career of the employee-athlete and employee-coach towards brand values alignment: The BRAVA-DC project 1-gen-2021 Mingione, Michela; Verk, N.; Capranica, L.; Doupona, M.; Macdonncha, C.; Mattia, G.; Podnar, K.; Pratesi, C. A.
Eating out-of-home: issues and concerns in the Italian context 1-gen-2020 Principato, L.; Di Leo, A.; Pratesi, C. A.; Mattia, G.; Ruini, L.
Enabling factors of ridesharing: Trust is the main driver for potential users 1-gen-2020 Mattia, G.; Principato, L.; Di Pietro, L.; Pratesi, c. a.
Estensione del modello TPB per predire l’utilizzo del Car Sharing Free Floating co un disegno di ricerca con un disegno di ricerca mixed method 1-gen-2018 Mattia, G.; Guglielmetti Mugion, R.; Principato, L.
I broadcaster e la pubblicità televisiva 1-gen-2010 Mattia, G.