GUGLIELMETTI MUGION, ROBERTA

GUGLIELMETTI MUGION, ROBERTA  

Dipartimento di Economia Aziendale  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 83 (tempo di esecuzione: 0.024 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
AIRPORT COMPLAINT HANDLING: THE EMERGING ROLE OF SOCIAL MEDIA 1-gen-2015 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Pantouvakis, A; Patsiouras, C; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
An Holistic Management Model Of Value Co-Creation In The Eataly System 1-gen-2014 DI PIETRO, Laura; Edvardsson, B.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Aal, K.
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità. 1-gen-2011 Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Merli, Roberto
Ars Artis Gratia No More: Proposal Of An Integrated Cultural Heritage Management Model For Social And Economic Sustainability 1-gen-2014 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Marchegiani, Lucia; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
An Audience-Centric Approach for Museums Sustainability 1-gen-2014 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
Augmented Reality impact on cultural consumer behaviour: an empirical study 1-gen-2012 Arcese, Gabriella; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.
Caf Education And Self-Assessment: An Exploratory Study On The Cause-Effect Internal Relations” 1-gen-2014 Cappelli, Lucio; Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
CAF Education: applicazione, risultati e implicazioni 1-gen-2014 Cappelli, Lucio; Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
A Conceptual Analysis of Care Pathway as Service Ecosystem 1-gen-2017 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
Cultural heritage and consumer behaviour: a survey on Italian cultural visitors 1-gen-2015 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Renzi, Maria Francesca
Cultural heritage for economic growth: a case study on cultural consumer behaviour 1-gen-2012 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca
CULTURAL TECHNOLOGY DISTRICT: A MODEL FOR LOCAL AND REGIONAL DEVELOPMENT 1-gen-2013 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
Cultural visitors’ engagement and augmented reality: an empirical investigation 1-gen-2017 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Arcese, Gabriella; Mattia, Giovanni
The Customer Satisfaction Process Oriented Model (CS-Pro Mod): A new Theoretical Approach to Measure Customer Satisfaction 1-gen-2011 Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Do satisfied employees lead to satisfied patients? An empirical study in an Italian hospital 1-gen-2016 Raharjo, Hendry; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; DI PIETRO, Laura; Toni, Martina
Does gamification impact on service quality? An application in bike sharing context. Evidence from Italy 1-gen-2019 Pasca, MARIA GIOVINA; Guglielmetti, Roberta; Toni, Martina; DI PIETRO, Laura; Renzi, Maria Francesca
Does the service quality of urban public transport enhance sustainable mobility? 1-gen-2017 Guglielmetti Mugion, Roberta; Toni, Martina; Raharjo, Hendry; Di Pietro, Laura; Sebathu, Samuel Petros
Enabling the blood donation propensity among donors and non-donors. An empirical investigation in Italy 1-gen-2019 Guglielmetti, Roberta; DI PIETRO, Laura; Pasca, MARIA GIOVINA; Toni, Martina; Renzi, Maria Francesca
Estensione del modello TPB per predire l’utilizzo del Car Sharing Free Floating co un disegno di ricerca con un disegno di ricerca mixed method 1-gen-2018 Mattia, G.; Guglielmetti Mugion, R.; Principato, L.
Excellence models in the public sector: Relationships between enablers and results in excellence models 1-gen-2015 Raharjo, Hendry; Guglielmetti Mugion, Roberta; Eriksson, H; Gremyr, I; Di Pietro, Laura; Renzi, Maria Francesca