RENZI, Maria Francesca

RENZI, Maria Francesca  

Dipartimento di Economia Aziendale  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 127 (tempo di esecuzione: 0.024 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A tool for managing information to improve services: probabilistic expert systems 1-gen-2008 Renzi, Maria Francesca; Vicard, Paola; R., Guglielmetti; F., Musella
A tool for managing information to improve services: probabilistic expert systems 1-gen-2009 Renzi, Maria Francesca; Vicard, Paola; Guglielmetti, R; Musella, F.
AIRPORT COMPLAINT HANDLING: THE EMERGING ROLE OF SOCIAL MEDIA 1-gen-2015 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Pantouvakis, A; Patsiouras, C; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
An Holistic Management Model Of Value Co-Creation In The Eataly System 1-gen-2014 DI PIETRO, Laura; Edvardsson, B.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Aal, K.
Analisi degli Aspetti Ambientali Significativi e criteri di Fattibilità: il caso Trambus 1-gen-2004 Renzi, Maria Francesca
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità. 1-gen-2011 Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Merli, Roberto
Ars Artis Gratia No More: Proposal Of An Integrated Cultural Heritage Management Model For Social And Economic Sustainability 1-gen-2014 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Marchegiani, Lucia; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
An Audience-Centric Approach for Museums Sustainability 1-gen-2014 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
Business excellence and non discriminating firm 1-gen-2002 Renzi, Maria Francesca
Caf Education And Self-Assessment: An Exploratory Study On The Cause-Effect Internal Relations” 1-gen-2014 Cappelli, Lucio; Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
CAF Education: applicazione, risultati e implicazioni 1-gen-2014 Cappelli, Lucio; Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
La Certificazione del Sistema di gestione della Qualità 1-gen-2005 Renzi, Maria Francesca; Vittucci, V.
IL CODICE DI BUONA PRASSI 1-gen-2004 Renzi, Maria Francesca
A Conceptual Analysis of Care Pathway as Service Ecosystem 1-gen-2017 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
Il concetto lean: evoluzione e principi 1-gen-2012 Renzi, Maria Francesca; Guglielmetti, R.; Semprini, M.
Considerazioni Sulla Grande Distribuzione 1-gen-1992 Renzi, Maria Francesca
Covid-19 Pandemic and Sustainable Consumers Behaviours: Consumer's Perspectives During the Lockdown 1-gen-2021 Ungaro, V.; Pietro., Di; Renzi, M. F.; Arcese, G.; Pasca M., G
Covid-19 Pandemic, Sustainability and Social Responsibility: Perspectives During the Lockdown 1-gen-2021 Ungaro, V.; Di Pietro, L.; Renzi, M. F.; Guglielmetti, R.; Pasca, M. G.
Cultural heritage and consumer behaviour: a survey on Italian cultural visitors 1-gen-2015 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Renzi, Maria Francesca
Cultural heritage for economic growth: a case study on cultural consumer behaviour 1-gen-2012 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca