RENZI, Maria Francesca

RENZI, Maria Francesca  

Dipartimento di Economia Aziendale  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 132 (tempo di esecuzione: 0.023 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A Conceptual Analysis of Care Pathway as Service Ecosystem 1-gen-2017 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
A scaling up framework for innovative service ecosystems: lessons from Eataly and KidZania 1-gen-2017 DI PIETRO, Laura; Edvardsson, Bo; Reynoso, Javier; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta
A set of statistical techniques to implement continuous improvement: outcomes of a citizen’s satisfaction survey 1-gen-2009 Cappelli, L; Guglielmetti, R; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
A Survey on Citizen Satisfaction in Public Services On-line 1-gen-2007 Renzi, Maria Francesca; Guglielmetti, R; Merli, Roberto
A Theoretical Business Model for Italian Sport Federations 1-gen-2013 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
A tool for managing information to improve services: probabilistic expert systems 1-gen-2008 Renzi, Maria Francesca; Vicard, Paola; R., Guglielmetti; F., Musella
A tool for managing information to improve services: probabilistic expert systems 1-gen-2009 Renzi, Maria Francesca; Vicard, Paola; Guglielmetti, R; Musella, F.
Agenda 2030 and COVID-19: A Young Consumer’s Perception of Sustainable Consumption 1-gen-2022 Renzi, Maria Francesca; Ungaro, Veronica; Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Pasca, Maria Giovina
AIRPORT COMPLAINT HANDLING: THE EMERGING ROLE OF SOCIAL MEDIA 1-gen-2015 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Pantouvakis, A; Patsiouras, C; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
An Audience-Centric Approach for Museums Sustainability 1-gen-2014 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
An Holistic Management Model Of Value Co-Creation In The Eataly System 1-gen-2014 DI PIETRO, Laura; Edvardsson, B.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Aal, K.
An integrated approach between Lean and Customer Feedback tools: an empirical study in the Public Sector 1-gen-2013 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
An Internal and External Performance Model Using Probabilistic Expert Systems: an Experimental Test of an Italian Master’s Programme 1-gen-2013 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Musella, F.; Renzi, Maria Francesca; Vicard, Paola
Analisi degli Aspetti Ambientali Significativi e criteri di Fattibilità: il caso Trambus 1-gen-2004 Renzi, Maria Francesca
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità. 1-gen-2011 Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Merli, Roberto
Ars Artis Gratia No More: Proposal Of An Integrated Cultural Heritage Management Model For Social And Economic Sustainability 1-gen-2014 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Marchegiani, Lucia; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
Business excellence and non discriminating firm 1-gen-2002 Renzi, Maria Francesca
Caf Education And Self-Assessment: An Exploratory Study On The Cause-Effect Internal Relations” 1-gen-2014 Cappelli, Lucio; Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
CAF Education: applicazione, risultati e implicazioni 1-gen-2014 Cappelli, Lucio; Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
Civita di Bagnoregio, Italy: towards a people-centred heritage branding approach 1-gen-2023 Amer, Mohamed; Ginzarly, Manal; Renzi, Maria Francesca