Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 86
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A set of statistical techniques to implement continuous improvement: outcomes of a citizen’s satisfaction survey 1-gen-2009 Cappelli, L; Guglielmetti, R; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Statistical techniques for continuous improvement: a citizen’s satisfaction survey 1-gen-2010 Cappelli, Lucio; Guglielmetti, R; Mattia, Giovanni; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Introduction to the customer satisfaction process oriented model (CS Pro Mod) 1-gen-2011 GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Merli, Roberto; Cappelli, L; Mattia, Giovanni; Renzi, Maria Francesca
The Customer Satisfaction Process Oriented Model (CS-Pro Mod): A new Theoretical Approach to Measure Customer Satisfaction 1-gen-2011 Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
IL PROCESSO DI VALIDAZIONE DEL MODELLO CS-PROMOD PER LA VALUTAZIONE DELLA SODDISFAZIONE DEGLI UTENTI 1-gen-2011 Mattia, G; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.
The Augmented Reality in The Cultural Heritage Sector 1-gen-2011 Arcese, Gabriella; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta
La Realtà Aumentata nel Settore dei Beni Culturali 1-gen-2011 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Arcese, Gabriella
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità. 1-gen-2011 Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Merli, Roberto
Peer evaluation to develop benchmarking in the public sector 1-gen-2011 Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Testing a customer satisfaction model for online services 1-gen-2011 Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Cultural heritage for economic growth: a case study on cultural consumer behaviour 1-gen-2012 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca
Il kit di strumenti lean 1-gen-2012 Renzi, Maria Francesca; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Lucchetti, Maria Claudia; Semprini, M.
Lean Service and Customer Focus in the Public Sector 1-gen-2012 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
“TQM for a master’s program: A case study integrating Kano’s model and Quality Function Deployment” 1-gen-2012 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
Augmented Reality impact on cultural consumer behaviour: an empirical study 1-gen-2012 Arcese, Gabriella; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.
An Internal and External Performance Model Using Probabilistic Expert Systems: an Experimental Test of an Italian Master’s Programme 1-gen-2013 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Musella, F.; Renzi, Maria Francesca; Vicard, Paola
A Theoretical Business Model for Italian Sport Federations 1-gen-2013 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
CULTURAL TECHNOLOGY DISTRICT: A MODEL FOR LOCAL AND REGIONAL DEVELOPMENT 1-gen-2013 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
Social Networks and Complaints Management Sector 1-gen-2013 Agar, AYSE GUNEY; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca
An integrated approach between Lean and Customer Feedback tools: an empirical study in the Public Sector 1-gen-2013 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
Mostrati risultati da 1 a 20 di 86
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile