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A set of statistical techniques to implement continuous improvement: outcomes of a citizen’s satisfaction survey
2009-01-01 Cappelli, L; Guglielmetti, R; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Statistical techniques for continuous improvement: a citizen’s satisfaction survey
2010-01-01 Cappelli, Lucio; Guglielmetti, R; Mattia, Giovanni; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
La Realtà Aumentata nel Settore dei Beni Culturali
2011-01-01 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Arcese, Gabriella
The Augmented Reality in The Cultural Heritage Sector
2011-01-01 Arcese, Gabriella; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta
IL PROCESSO DI VALIDAZIONE DEL MODELLO CS-PROMOD PER LA VALUTAZIONE DELLA SODDISFAZIONE DEGLI UTENTI
2011-01-01 Mattia, G; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità.
2011-01-01 Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Merli, Roberto
The Customer Satisfaction Process Oriented Model (CS-Pro Mod): A new Theoretical Approach to Measure Customer Satisfaction
2011-01-01 Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Introduction to the customer satisfaction process oriented model (CS Pro Mod)
2011-01-01 GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Merli, Roberto; Cappelli, L; Mattia, Giovanni; Renzi, Maria Francesca
Peer evaluation to develop benchmarking in the public sector
2011-01-01 Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Testing a customer satisfaction model for online services
2011-01-01 Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca
Augmented Reality impact on cultural consumer behaviour: an empirical study
2012-01-01 Arcese, Gabriella; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.
Il kit di strumenti lean
2012-01-01 Renzi, Maria Francesca; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Lucchetti, Maria Claudia; Semprini, M.
Cultural heritage for economic growth: a case study on cultural consumer behaviour
2012-01-01 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca
“TQM for a master’s program: A case study integrating Kano’s model and Quality Function Deployment”
2012-01-01 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
Lean Service and Customer Focus in the Public Sector
2012-01-01 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
Integrating qualitative and quantitative tools for measuring customer satisfaction in the museum: the NetMuse CS Model
2013-01-01 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
An integrated approach between Lean and Customer Feedback tools: an empirical study in the Public Sector
2013-01-01 Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca
A Theoretical Business Model for Italian Sport Federations
2013-01-01 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina
Social Networks and Complaints Management Sector
2013-01-01 Agar, AYSE GUNEY; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca
An Internal and External Performance Model Using Probabilistic Expert Systems: an Experimental Test of an Italian Master’s Programme
2013-01-01 DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Musella, F.; Renzi, Maria Francesca; Vicard, Paola
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
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A set of statistical techniques to implement continuous improvement: outcomes of a citizen’s satisfaction survey | 1-gen-2009 | Cappelli, L; Guglielmetti, R; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca | |
Statistical techniques for continuous improvement: a citizen’s satisfaction survey | 1-gen-2010 | Cappelli, Lucio; Guglielmetti, R; Mattia, Giovanni; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca | |
La Realtà Aumentata nel Settore dei Beni Culturali | 1-gen-2011 | DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Arcese, Gabriella | |
The Augmented Reality in The Cultural Heritage Sector | 1-gen-2011 | Arcese, Gabriella; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta | |
IL PROCESSO DI VALIDAZIONE DEL MODELLO CS-PROMOD PER LA VALUTAZIONE DELLA SODDISFAZIONE DEGLI UTENTI | 1-gen-2011 | Mattia, G; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L. | |
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità. | 1-gen-2011 | Renzi, Maria Francesca; Cappelli, L.; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G.; Merli, Roberto | |
The Customer Satisfaction Process Oriented Model (CS-Pro Mod): A new Theoretical Approach to Measure Customer Satisfaction | 1-gen-2011 | Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca | |
Introduction to the customer satisfaction process oriented model (CS Pro Mod) | 1-gen-2011 | GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Merli, Roberto; Cappelli, L; Mattia, Giovanni; Renzi, Maria Francesca | |
Peer evaluation to develop benchmarking in the public sector | 1-gen-2011 | Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca | |
Testing a customer satisfaction model for online services | 1-gen-2011 | Cappelli, L; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Merli, Roberto; Renzi, Maria Francesca | |
Augmented Reality impact on cultural consumer behaviour: an empirical study | 1-gen-2012 | Arcese, Gabriella; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G. | |
Il kit di strumenti lean | 1-gen-2012 | Renzi, Maria Francesca; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Lucchetti, Maria Claudia; Semprini, M. | |
Cultural heritage for economic growth: a case study on cultural consumer behaviour | 1-gen-2012 | DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca | |
“TQM for a master’s program: A case study integrating Kano’s model and Quality Function Deployment” | 1-gen-2012 | Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca | |
Lean Service and Customer Focus in the Public Sector | 1-gen-2012 | Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca | |
Integrating qualitative and quantitative tools for measuring customer satisfaction in the museum: the NetMuse CS Model | 1-gen-2013 | DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina | |
An integrated approach between Lean and Customer Feedback tools: an empirical study in the Public Sector | 1-gen-2013 | Di Pietro, Laura; Guglielmetti Mugion, Roberta; Renzi, Maria Francesca | |
A Theoretical Business Model for Italian Sport Federations | 1-gen-2013 | DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Mattia, G; Renzi, Maria Francesca; Toni, Martina | |
Social Networks and Complaints Management Sector | 1-gen-2013 | Agar, AYSE GUNEY; DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Renzi, Maria Francesca | |
An Internal and External Performance Model Using Probabilistic Expert Systems: an Experimental Test of an Italian Master’s Programme | 1-gen-2013 | DI PIETRO, Laura; GUGLIELMETTI MUGION, Roberta; Musella, F.; Renzi, Maria Francesca; Vicard, Paola |
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