NOSI, COSTANZA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.971
EU - Europa 1.855
AS - Asia 872
AF - Africa 21
OC - Oceania 4
SA - Sud America 3
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 2
Totale 4.728
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.968
CN - Cina 706
GB - Regno Unito 598
IT - Italia 295
SE - Svezia 192
UA - Ucraina 186
DE - Germania 173
DK - Danimarca 163
FI - Finlandia 66
SG - Singapore 63
AL - Albania 46
RU - Federazione Russa 46
IE - Irlanda 45
TR - Turchia 38
VN - Vietnam 29
CI - Costa d'Avorio 20
JP - Giappone 20
BE - Belgio 17
FR - Francia 11
IN - India 6
AU - Australia 4
NL - Olanda 4
PL - Polonia 4
CA - Canada 3
CH - Svizzera 3
MY - Malesia 3
AT - Austria 2
BR - Brasile 2
EU - Europa 2
IR - Iran 2
BD - Bangladesh 1
BG - Bulgaria 1
EC - Ecuador 1
EG - Egitto 1
GR - Grecia 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
KG - Kirghizistan 1
KR - Corea 1
LB - Libano 1
TH - Thailandia 1
Totale 4.728
Città #
Southend 573
Woodbridge 269
Chandler 197
Nanjing 157
Ann Arbor 136
Boardman 133
Jacksonville 121
San Diego 103
Dearborn 98
Ashburn 89
Fairfield 89
Princeton 87
Wilmington 79
Beijing 70
Shenyang 64
Houston 51
Nanchang 48
Bremen 46
Dublin 45
Jinan 42
Singapore 42
Rome 41
Tianjin 41
Izmir 38
Changsha 37
Hebei 37
Redwood City 36
Seattle 35
Dong Ket 29
Cambridge 23
Jiaxing 22
Zhengzhou 22
Helsinki 21
Plano 21
Tokyo 20
Hangzhou 19
Milan 19
Ningbo 16
Haikou 14
Kunming 13
Florence 12
Guangzhou 12
Renton 12
Lanzhou 11
Taizhou 11
Hefei 10
Brussels 9
Mountain View 8
Verona 8
Los Angeles 7
Orange 7
Pescara 7
Centro 6
Dallas 6
Düsseldorf 6
Napoli 6
Pune 6
Eugene 5
Fuzhou 5
Lawrence 5
Siena 5
Taiyuan 5
Elmshorn 4
Fort Worth 4
Norwalk 4
Padova 4
Polska 4
Venezia 4
Alameda 3
Altamura 3
Auburn Hills 3
Bari 3
Carmignano di Brenta 3
Changchun 3
Indiana 3
Montemurlo 3
Naples 3
Phoenix 3
Sabbio Chiese 3
Udine 3
Washington 3
Asti 2
Atlanta 2
Avellino 2
Brescia 2
Cagliari 2
Castiglione Delle Stiviere 2
Cerveteri 2
Cesena 2
Civitavecchia 2
Flushing 2
Grottaferrata 2
Gubbio 2
Harbin 2
Jitra 2
London 2
Massa 2
Montichiari 2
Nettuno 2
New York 2
Totale 3.313
Nome #
A benefit segmentation of the Italian market for full electric vehicles 261
Saving for old age: Longevity annuity buying intention of Italian young adults 214
Securing Retirement at a Young Age. Exploring the Intention to Buy Longevity Annuities through an Extended Version of the Theory of Planned Behavior 191
La domanda di auto elettriche tra entusiasmi tecnologici e resistenze psicologiche: una ipotesi di segmentazione 179
The role of affective reactions and moral norms in the intention to stay at hotels employing people with Down syndrome 179
Product placement e marketing 174
Involve me, I’ll understand: The importance of reasonable accommodation and communication in the employment of people with intellectual disabilities in hotels 171
Wines and places: territory assets and competitiveness 160
Comunicare l’energia 142
Il comportamento del consumatore 139
A strategic framework for marketing Sweet Reinforced and Fortified Wines 134
Ina Assitalia e il mercato 131
Moving from “typical products” to “food-related services”. The Slow Food case as a new business paradigm 129
How the increasing competition is reshaping Tuscan wineries: the cases of Chianti Classico and Brunello di Montalcino 120
The Aussie value innovation: how Australia escaped the Red Queen of the global wine business 102
Vino, prodotto «cognitivo» con mercati e modelli di marketing diversi 99
Il vino fra produzione e mercato. Dinamiche, struttura e processi di un settore globale nelle fasce premium 95
Casi di Marketing Vol. 10 92
Strategie emergenti nel business vitivinicolo: un'analisi comparata tra Australia e Italia 92
Knowledge and resource provision for managing family succession: evidence in Italian clusters 90
Le strategie di innovazione nel settore cosmetico in Italia 90
Enterprising families and distinctive familiness: family business and transgenerational value creation in Tuscany 88
Marketing 87
Le tendenze del mercato turistico internazionale e locale 86
The wine cluster: distinctive traits and critical actors in this peculiar local system 82
I target strategici delle imprese di spettacolo 80
Managing the wine business at a large scale: two case studies in California 79
Lessons from Italian youngsters: how to deal with wine complexity by marketing management 79
Wine clusters and leading firms in Tuscany 79
L’analisi della domanda: una lettura della customer satisfaction in un campione di musei archeologici 79
Il Parco Archeologico e Tecnologico del Poggio Imperiale (Poggibonsi – SI) 77
L'attività di fund raising nelle imrese museali e teatrali 76
Il marketing delle imprese di teatro 74
Presentazione all'edizione italiana 72
Il “Progetto Archeologia dei Paesaggi Medievali” 72
Wine business and global competition; The wine clusters in Italy and in foreign countries: some empirical evidences; Wine business in Tuscany, Castello di Ama, Ruffino, Col d’Orcia 71
Il museo del Castello e della Città di Piombino 70
Repositioning a traditionally ski resort into an environmentally friendly and philanthropic destination: the case of Montagna Pistoiese (Tuscany, Italy) 69
Wine business and global competition 67
Wine clusters and leading firms: an internationa outlook 64
Wine business in Tuscany: evidence on the entrepreneurial models and the local systems 63
Turismo e vino: strategie emergenti tra logica di impresa e logica di territorio 62
Understanding the “Stabilization Effect” of Enterprising Families in Turbulent Times: The Role of Culture 62
The Aussie value innovation: how Australia escaped the Red Queen of the global wine business 62
L’analisi dell’offerta museale: una lettura di alcuni casi significativi 58
Sentieri evolutivi dei sistemi locali rurali: l’esperienza dei cluster produttivi della provincia di Siena 51
Totale 4.793
Categoria #
all - tutte 12.462
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 12.462


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020646 0 0 0 59 67 74 123 51 117 93 53 9
2020/2021481 50 8 41 8 67 16 103 73 20 42 6 47
2021/2022473 12 41 8 99 144 12 17 24 34 8 18 56
2022/2023640 68 100 32 91 62 138 0 54 53 13 23 6
2023/2024265 15 29 13 10 16 28 24 66 2 5 4 53
2024/2025149 22 24 102 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.793