NOSI, COSTANZA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.511
NA - Nord America 2.348
AS - Asia 1.553
SA - Sud America 225
AF - Africa 37
OC - Oceania 4
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 3
Totale 6.681
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.315
CN - Cina 893
GB - Regno Unito 611
RU - Federazione Russa 601
SG - Singapore 381
IT - Italia 308
SE - Svezia 203
UA - Ucraina 187
DE - Germania 186
BR - Brasile 184
DK - Danimarca 163
VN - Vietnam 110
FI - Finlandia 80
AL - Albania 46
IE - Irlanda 45
TR - Turchia 42
HK - Hong Kong 28
JP - Giappone 27
FR - Francia 23
CI - Costa d'Avorio 20
BE - Belgio 19
AR - Argentina 16
CA - Canada 15
EC - Ecuador 13
IN - India 13
PL - Polonia 12
KR - Corea 11
IQ - Iraq 10
MX - Messico 10
ZA - Sudafrica 9
ID - Indonesia 8
BD - Bangladesh 7
NL - Olanda 7
LT - Lituania 6
AU - Australia 4
MY - Malesia 4
AT - Austria 3
CH - Svizzera 3
CL - Cile 3
DO - Repubblica Dominicana 3
ES - Italia 3
NP - Nepal 3
TN - Tunisia 3
AZ - Azerbaigian 2
EG - Egitto 2
EU - Europa 2
IR - Iran 2
MA - Marocco 2
PE - Perù 2
PK - Pakistan 2
PY - Paraguay 2
UY - Uruguay 2
VE - Venezuela 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BB - Barbados 1
BG - Bulgaria 1
BN - Brunei Darussalam 1
CO - Colombia 1
GR - Grecia 1
GT - Guatemala 1
HR - Croazia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
JM - Giamaica 1
KE - Kenya 1
KG - Kirghizistan 1
KZ - Kazakistan 1
LB - Libano 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
PH - Filippine 1
RO - Romania 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
TT - Trinidad e Tobago 1
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 1
Totale 6.681
Città #
Southend 573
Woodbridge 269
Ashburn 207
Chandler 197
Nanjing 157
Singapore 155
Ann Arbor 136
Boardman 134
Jacksonville 121
Beijing 107
San Diego 103
Dearborn 98
Fairfield 89
Princeton 87
Wilmington 79
Shenyang 65
Hefei 59
Houston 53
Nanchang 48
Bremen 46
Dublin 45
Tianjin 45
Dallas 44
Jinan 42
Rome 42
Changsha 41
Ho Chi Minh City 38
Izmir 38
Hebei 37
Redwood City 36
Seattle 36
Helsinki 33
Dong Ket 29
Moscow 29
Hong Kong 28
Los Angeles 27
Tokyo 27
Cambridge 23
Jiaxing 22
Zhengzhou 22
Hangzhou 21
Milan 21
Plano 21
Hanoi 17
Guangzhou 16
Ningbo 16
São Paulo 15
Florence 14
Haikou 14
New York 14
The Dalles 14
Kunming 13
Renton 12
Brussels 11
Lanzhou 11
Stockholm 11
Taizhou 11
Seoul 10
Verona 10
Council Bluffs 9
Rio de Janeiro 9
Denver 8
Mountain View 8
Munich 8
Phoenix 8
Yubileyny 8
Atlanta 7
Johannesburg 7
Orange 7
Orem 7
Pescara 7
Santa Clara 7
Siena 7
Warsaw 7
Centro 6
Chicago 6
Düsseldorf 6
London 6
Napoli 6
Pune 6
Boston 5
Chennai 5
Eugene 5
Fort Worth 5
Fuzhou 5
Guayaquil 5
Lawrence 5
Mexico City 5
Montreal 5
San Francisco 5
Taiyuan 5
Amsterdam 4
Brooklyn 4
Campinas 4
Changchun 4
Curitiba 4
Elmshorn 4
Norwalk 4
Padova 4
Polska 4
Totale 3.980
Nome #
A benefit segmentation of the Italian market for full electric vehicles 330
Saving for old age: Longevity annuity buying intention of Italian young adults 248
La domanda di auto elettriche tra entusiasmi tecnologici e resistenze psicologiche: una ipotesi di segmentazione 232
Securing Retirement at a Young Age. Exploring the Intention to Buy Longevity Annuities through an Extended Version of the Theory of Planned Behavior 225
Involve me, I’ll understand: The importance of reasonable accommodation and communication in the employment of people with intellectual disabilities in hotels 224
Product placement e marketing 222
Wines and places: territory assets and competitiveness 204
The role of affective reactions and moral norms in the intention to stay at hotels employing people with Down syndrome 203
Comunicare l’energia 202
A strategic framework for marketing Sweet Reinforced and Fortified Wines 193
Il comportamento del consumatore 188
Ina Assitalia e il mercato 179
Casi di Marketing Vol. 10 173
Moving from “typical products” to “food-related services”. The Slow Food case as a new business paradigm 170
How the increasing competition is reshaping Tuscan wineries: the cases of Chianti Classico and Brunello di Montalcino 160
L'attività di fund raising nelle imrese museali e teatrali 156
Le tendenze del mercato turistico internazionale e locale 156
Knowledge and resource provision for managing family succession: evidence in Italian clusters 147
Il vino fra produzione e mercato. Dinamiche, struttura e processi di un settore globale nelle fasce premium 147
Wine clusters and leading firms in Tuscany 145
Le strategie di innovazione nel settore cosmetico in Italia 138
Vino, prodotto «cognitivo» con mercati e modelli di marketing diversi 134
Repositioning a traditionally ski resort into an environmentally friendly and philanthropic destination: the case of Montagna Pistoiese (Tuscany, Italy) 134
I target strategici delle imprese di spettacolo 131
Enterprising families and distinctive familiness: family business and transgenerational value creation in Tuscany 129
The Aussie value innovation: how Australia escaped the Red Queen of the global wine business 126
Il Parco Archeologico e Tecnologico del Poggio Imperiale (Poggibonsi – SI) 125
Il “Progetto Archeologia dei Paesaggi Medievali” 123
Il marketing delle imprese di teatro 121
The Aussie value innovation: how Australia escaped the Red Queen of the global wine business 115
Il museo del Castello e della Città di Piombino 114
Strategie emergenti nel business vitivinicolo: un'analisi comparata tra Australia e Italia 114
Marketing 110
Managing the wine business at a large scale: two case studies in California 108
L’analisi della domanda: una lettura della customer satisfaction in un campione di musei archeologici 108
Lessons from Italian youngsters: how to deal with wine complexity by marketing management 106
The wine cluster: distinctive traits and critical actors in this peculiar local system 104
Wine business and global competition; The wine clusters in Italy and in foreign countries: some empirical evidences; Wine business in Tuscany, Castello di Ama, Ruffino, Col d’Orcia 101
Presentazione all'edizione italiana 98
Wine clusters and leading firms: an internationa outlook 98
Wine business and global competition 95
Wine business in Tuscany: evidence on the entrepreneurial models and the local systems 90
Turismo e vino: strategie emergenti tra logica di impresa e logica di territorio 84
Understanding the “Stabilization Effect” of Enterprising Families in Turbulent Times: The Role of Culture 82
L’analisi dell’offerta museale: una lettura di alcuni casi significativi 81
Sentieri evolutivi dei sistemi locali rurali: l’esperienza dei cluster produttivi della provincia di Siena 73
Totale 6.746
Categoria #
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patent - brevetti 0
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Totale 18.977


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021307 0 0 0 0 0 16 103 73 20 42 6 47
2021/2022473 12 41 8 99 144 12 17 24 34 8 18 56
2022/2023640 68 100 32 91 62 138 0 54 53 13 23 6
2023/2024265 15 29 13 10 16 28 24 66 2 5 4 53
2024/20251.012 22 24 102 1 23 25 380 230 72 24 57 52
2025/20261.090 179 155 105 377 203 71 0 0 0 0 0 0
Totale 6.746