MATTIA, GIOVANNI
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.985
EU - Europa 2.677
AS - Asia 1.078
AF - Africa 40
SA - Sud America 9
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
OC - Oceania 2
Totale 6.795
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.961
CN - Cina 896
IT - Italia 578
DK - Danimarca 546
GB - Regno Unito 520
SE - Svezia 299
DE - Germania 209
FI - Finlandia 125
UA - Ucraina 76
IE - Irlanda 65
FR - Francia 62
VN - Vietnam 51
SG - Singapore 46
RU - Federazione Russa 39
AL - Albania 38
JP - Giappone 26
TR - Turchia 24
NL - Olanda 23
BE - Belgio 19
CA - Canada 16
CH - Svizzera 15
CI - Costa d'Avorio 15
RO - Romania 13
SN - Senegal 13
AT - Austria 11
IN - India 9
ES - Italia 8
ID - Indonesia 8
HU - Ungheria 6
BR - Brasile 5
MY - Malesia 5
PT - Portogallo 5
GR - Grecia 4
MX - Messico 4
PE - Perù 4
PL - Polonia 4
ZA - Sudafrica 4
BW - Botswana 3
EU - Europa 3
PA - Panama 3
TW - Taiwan 3
BG - Bulgaria 2
CZ - Repubblica Ceca 2
EG - Egitto 2
HR - Croazia 2
IR - Iran 2
MA - Marocco 2
MD - Moldavia 2
NP - Nepal 2
RS - Serbia 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AU - Australia 1
AW - Aruba 1
BD - Bangladesh 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
MK - Macedonia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PH - Filippine 1
SA - Arabia Saudita 1
SO - Somalia 1
TH - Thailandia 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 6.795
Città #
Southend 465
San Diego 302
Woodbridge 300
Chandler 261
Ashburn 246
Fairfield 208
Boardman 191
Nanjing 159
Ann Arbor 154
Wilmington 154
Houston 120
Rome 109
Helsinki 100
Dearborn 95
Beijing 91
Seattle 86
Shenyang 79
Jacksonville 77
Princeton 75
Cambridge 67
Jinan 67
Dublin 65
Nanchang 58
Plano 54
Hebei 48
Milan 47
Redwood City 47
Changsha 44
Dong Ket 43
Bremen 36
Tianjin 35
Shanghai 27
Washington 26
Singapore 25
Jiaxing 22
New York 22
Ningbo 22
Taizhou 22
Tokyo 22
Zhengzhou 22
Izmir 21
Hangzhou 18
Kunming 16
Haikou 15
Taiyuan 15
Brussels 14
Fremont 14
Dakar 12
Hefei 11
London 11
Orange 11
Lanzhou 10
Dolianova 9
Cagliari 8
Casalnuovo Di Napoli 8
Florence 8
Guangzhou 8
Winnenden 8
Padova 7
St Petersburg 7
Venezia 7
Abbadia San Salvatore 6
Budapest 6
Pignola 6
Southampton 6
Villacidro 6
Wuppertal 6
Agordo 5
Andover 5
Bonndorf 5
Fuzhou 5
Hanoi 5
Pune 5
Turin 5
Verona 5
Zurich 5
Anguillara Sabazia 4
Fort Worth 4
Geneva 4
Giessen 4
Jakarta 4
Kempten 4
Paris 4
Barcellona Pozzo di Gotto 3
Cape Town 3
Cava 3
Cento 3
Chalco 3
Changchun 3
Chiswick 3
Dallas 3
Gaborone 3
Gallarate 3
Ivry-sur-seine 3
Madrid 3
None 3
North York 3
Nürnberg 3
Ottawa 3
Perugia 3
Totale 4.491
Nome #
Piano marketing dei nuovi prodotti 268
Cultural heritage and consumer behaviour: a survey on Italian cultural visitors 230
Statistical techniques for continuous improvement: a citizen’s satisfaction survey 223
Testing a customer satisfaction model for online services 189
Understanding the link between collaborative economy and sustainable behaviour: An empirical investigation 182
Branding. Strategie, organizzazione, comunicazione e ricerche per la marca 176
null 172
PALINSESTO EDITORIALE E PUBBLICITARIO NEL MARKETING MANAGEMENT TELEVISIVO: UNA VISIONE INTEGRATA 167
Cultural heritage for economic growth: a case study on cultural consumer behaviour 166
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità. 165
The Customer Satisfaction Process Oriented Model (CS-Pro Mod): A new Theoretical Approach to Measure Customer Satisfaction 163
A Theoretical Business Model for Italian Sport Federations 158
Augmented Reality impact on cultural consumer behaviour: an empirical study 158
Peer evaluation to develop benchmarking in the public sector 157
The household wasteful behaviour framework: A systematic review of consumer food waste 157
Cultural visitors’ engagement and augmented reality: an empirical investigation 153
The impact of mobile ticketing on users’ behaviour in the public transport 151
A set of statistical techniques to implement continuous improvement: outcomes of a citizen’s satisfaction survey 151
LUXURY TOWARDS SUSTAINABILITY: A GRI-BASED SUSTAINABILITY REPORT ANALYSIS 148
La Peer evaluation come strumento per sviluppare il benchmarking nel settore pubblico: risultati di una ricerca sulla diffusione dei percorsi di alta formazione sui temi del TQM destinati alla P.A. - Nota 2: Analisi della formazione TQM per la P.A. e conclusioni 143
“Evaluating citizens’ satisfaction about public on line services. Note 1. A methodological approach” 140
MARKETING TELEVISIVO 137
La Peer evaluation come strumento per sviluppare il benchmarking nel settore pubblico: risultati di una ricerca sulla diffusione dei percorsi di alta formazione sui temi del TQM destinati alla P.A. - Nota 1: Contesto di riferimento, metodologia e analisi valutatori/autovalutatori 136
Peer evaluation as a tool to develop benchmarking in the public administrations: a survey to identify a common training scheme 134
IL PROCESSO DI VALIDAZIONE DEL MODELLO CS-PROMOD PER LA VALUTAZIONE DELLA SODDISFAZIONE DEGLI UTENTI 132
Introduction to the customer satisfaction process oriented model (CS Pro Mod) 131
The experimental phase of a general Customer Satisfaction management model for on line services supplied by public administrations: methodology and outcomes 131
Motivazioni e comportamenti nei confronti della contraffazione non-deceptive: un’indagine esplorativa sui giovani acquirenti 118
Piano marketing dei nuovi prodotti 115
Caring more about food: The unexpected positive effect of the Covid-19 lockdown on household food management and waste 113
Shared mobility as a driver for sustainable consumptions: The intention to re-use free-floating car sharing 108
Balsamic Vinegar of Modena: from product to market value: competitive advantage of a typical Italian product 107
L’insostenibile futuro della plastica monouso 100
Atteggiamenti e comportamenti di acquisto nei confronti dei prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul target giovanile (17-18 anni) 97
Estensione del modello TPB per predire l’utilizzo del Car Sharing Free Floating co un disegno di ricerca con un disegno di ricerca mixed method 91
Enabling factors of ridesharing: Trust is the main driver for potential users 88
Recognizing the key drivers and industry implications of sustainable packaging design: a mixed-method approach 79
Towards carbon neutrality in the agri-food sector: Drivers and barriers 79
Il gioco con premi in denaro: motivazione e comportamenti 77
Il neo-lusso, Marketing e consumi di qualità in tempi di crisi 75
The next step in sustainable dining: the restaurant food waste map for the management of food waste 73
A systematic review of consumer food waste: the household wasteful behaviour and the restaurant waste frameworks 71
Sustainability in the luxury industry: an exploratory analysis based on the Global Reporting Initiative (GRI) framework 71
Can digital solutions help in the minimization of out-of-home waste? An analysis from the client and business perspective 70
Il coinvolgimento dei clienti nella generazione di valore: modelli di business e strumenti relazionali 67
What makes the Sharing Economy a ‘disruptive ’ innovation? An analysis of users ’ perceptions in the accommodation sector 66
The relation between Collaborative Consumption and Subjective Well-Being: a P2P accommodation analysis 64
Paragrafi 1, 2, 3, 4, 4.2, 4.3 all'interno del Capitolo 1, Seconda Sezione 61
I broadcaster e la pubblicità televisiva 61
Eating out-of-home: issues and concerns in the Italian context 61
Il significato del marketing (§ 8 e § 9) 57
Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance. Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour. 54
Packaging: la filiera diventa sostenibile 53
I segmenti generazionali e le percezioni nei confronti degli accessible luxury goods: una ricerca empirica su quattro differenti fasce di età 52
L’impatto del COVID-19 nell’industria alimentare. Situazione attuale e prospettive future in Italia 52
Dissonanza cognitiva: una leva di fidelizzazione 51
On-line impulsive buying and cognitive dissonance: the moderating role of positive affect state 43
Shared car for traveling? Uncovering the intention of non-users to adopt P2P ridesharing 42
Dual Career of the employee-athlete and employee-coach towards brand values alignment: The BRAVA-DC project 37
Consumer Brand Engagement (CBE) in a digital environment: an application to TikTok social media 37
Tik Tok hashtag challenge: a new digital strategy for Consumer Brand Engagement (CBE) 29
The Digital Healthcare Revolution: Towards Patient Centricity with Digitization, Service Innovation and Value Co-creation 27
Innovative business model implementing Value-Based Healthcare. The case of Medtronic Study & Scientific Solutions 25
The Integrated Model on Mobile Payment Acceptance (IMMPA): An empirical application to public transport 23
IL PIANO DI MARKETING PER IL LANCIO DEL NUOVO PRODOTTO 21
Sustainability reporting practices: an explorative analysis of luxury fashion brands 21
Metaverso: rivoluzione o esagerazione? 19
Weak signals and sustainable consumer’s values changes 17
What’s next in the healthcare system? The contribution of digital innovation in achieving patient-centricity 14
L'insostenibile futuro della plastica monouso 12
Can I be a sportsperson and a worker? Analytics on athlete and coach dual careers 9
null 5
Unlocking the potential of surplus food: a blockchain approach to enhance equitable distribution and address food insecurity in Italy 2
Totale 7.032
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Totale 19.275


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.336 331 80 26 117 67 97 141 136 172 119 35 15
2020/2021792 38 22 23 33 100 67 96 127 119 48 44 75
2021/20221.169 74 96 18 343 277 22 70 33 56 27 30 123
2022/20231.033 92 131 89 115 100 202 37 52 120 9 47 39
2023/2024816 50 27 66 57 94 152 63 137 18 16 36 100
2024/202510 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 7.032