MATTIA, GIOVANNI
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.959
EU - Europa 2.647
AS - Asia 996
AF - Africa 37
SA - Sud America 6
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
OC - Oceania 2
Totale 6.651
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.935
CN - Cina 885
IT - Italia 565
DK - Danimarca 546
GB - Regno Unito 520
SE - Svezia 299
DE - Germania 207
FI - Finlandia 123
UA - Ucraina 75
IE - Irlanda 65
FR - Francia 60
VN - Vietnam 48
AL - Albania 38
RU - Federazione Russa 36
TR - Turchia 24
NL - Olanda 22
BE - Belgio 19
CA - Canada 16
CH - Svizzera 15
CI - Costa d'Avorio 15
RO - Romania 13
SN - Senegal 13
AT - Austria 11
IN - India 9
ES - Italia 8
HU - Ungheria 6
ID - Indonesia 5
MY - Malesia 5
GR - Grecia 4
JP - Giappone 4
MX - Messico 4
PE - Perù 4
PL - Polonia 4
BW - Botswana 3
EU - Europa 3
PA - Panama 3
PT - Portogallo 3
SG - Singapore 3
TW - Taiwan 3
BG - Bulgaria 2
BR - Brasile 2
EG - Egitto 2
IR - Iran 2
MA - Marocco 2
MD - Moldavia 2
NP - Nepal 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AU - Australia 1
AW - Aruba 1
BD - Bangladesh 1
CZ - Repubblica Ceca 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
MK - Macedonia 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PH - Filippine 1
RS - Serbia 1
SA - Arabia Saudita 1
SO - Somalia 1
TH - Thailandia 1
UZ - Uzbekistan 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 6.651
Città #
Southend 465
San Diego 302
Woodbridge 300
Chandler 261
Ashburn 242
Fairfield 208
Boardman 172
Nanjing 159
Ann Arbor 154
Wilmington 154
Houston 120
Rome 105
Helsinki 99
Dearborn 95
Beijing 90
Seattle 86
Shenyang 79
Jacksonville 77
Princeton 75
Cambridge 67
Jinan 67
Dublin 65
Nanchang 58
Plano 54
Hebei 48
Redwood City 47
Changsha 44
Milan 44
Dong Ket 43
Bremen 36
Tianjin 35
Washington 26
Shanghai 23
Jiaxing 22
New York 22
Ningbo 22
Taizhou 22
Zhengzhou 22
Izmir 21
Hangzhou 18
Kunming 16
Haikou 15
Taiyuan 15
Brussels 14
Fremont 14
Dakar 12
Hefei 11
London 11
Orange 11
Lanzhou 10
Dolianova 9
Cagliari 8
Casalnuovo Di Napoli 8
Florence 8
Guangzhou 8
Winnenden 8
Venezia 7
Abbadia San Salvatore 6
Budapest 6
Padova 6
Pignola 6
Southampton 6
St Petersburg 6
Villacidro 6
Wuppertal 6
Agordo 5
Andover 5
Bonndorf 5
Fuzhou 5
Pune 5
Turin 5
Verona 5
Zurich 5
Anguillara Sabazia 4
Fort Worth 4
Geneva 4
Giessen 4
Kempten 4
Barcellona Pozzo di Gotto 3
Cava 3
Cento 3
Chalco 3
Changchun 3
Chiswick 3
Dallas 3
Gaborone 3
Gallarate 3
Ivry-sur-seine 3
Madrid 3
None 3
North York 3
Nürnberg 3
Ottawa 3
Paris 3
Perugia 3
Philadelphia 3
Pisa 3
Salt Lake City 3
San Gavino Monreale 3
San Ildefonso 3
Totale 4.408
Nome #
Piano marketing dei nuovi prodotti 267
Cultural heritage and consumer behaviour: a survey on Italian cultural visitors 224
Statistical techniques for continuous improvement: a citizen’s satisfaction survey 222
Testing a customer satisfaction model for online services 188
Understanding the link between collaborative economy and sustainable behaviour: An empirical investigation 181
null 172
Branding. Strategie, organizzazione, comunicazione e ricerche per la marca 171
PALINSESTO EDITORIALE E PUBBLICITARIO NEL MARKETING MANAGEMENT TELEVISIVO: UNA VISIONE INTEGRATA 166
Cultural heritage for economic growth: a case study on cultural consumer behaviour 164
Applicazione del modello CS PROMOD per il miglioramento della qualità dei servizi pubblici erogati in multicanalità. 163
The Customer Satisfaction Process Oriented Model (CS-Pro Mod): A new Theoretical Approach to Measure Customer Satisfaction 162
Augmented Reality impact on cultural consumer behaviour: an empirical study 156
Peer evaluation to develop benchmarking in the public sector 156
A Theoretical Business Model for Italian Sport Federations 155
Cultural visitors’ engagement and augmented reality: an empirical investigation 151
The impact of mobile ticketing on users’ behaviour in the public transport 150
A set of statistical techniques to implement continuous improvement: outcomes of a citizen’s satisfaction survey 148
LUXURY TOWARDS SUSTAINABILITY: A GRI-BASED SUSTAINABILITY REPORT ANALYSIS 145
The household wasteful behaviour framework: A systematic review of consumer food waste 144
La Peer evaluation come strumento per sviluppare il benchmarking nel settore pubblico: risultati di una ricerca sulla diffusione dei percorsi di alta formazione sui temi del TQM destinati alla P.A. - Nota 2: Analisi della formazione TQM per la P.A. e conclusioni 143
“Evaluating citizens’ satisfaction about public on line services. Note 1. A methodological approach” 139
MARKETING TELEVISIVO 136
La Peer evaluation come strumento per sviluppare il benchmarking nel settore pubblico: risultati di una ricerca sulla diffusione dei percorsi di alta formazione sui temi del TQM destinati alla P.A. - Nota 1: Contesto di riferimento, metodologia e analisi valutatori/autovalutatori 135
Peer evaluation as a tool to develop benchmarking in the public administrations: a survey to identify a common training scheme 134
IL PROCESSO DI VALIDAZIONE DEL MODELLO CS-PROMOD PER LA VALUTAZIONE DELLA SODDISFAZIONE DEGLI UTENTI 131
Introduction to the customer satisfaction process oriented model (CS Pro Mod) 130
The experimental phase of a general Customer Satisfaction management model for on line services supplied by public administrations: methodology and outcomes 130
Motivazioni e comportamenti nei confronti della contraffazione non-deceptive: un’indagine esplorativa sui giovani acquirenti 116
Piano marketing dei nuovi prodotti 113
Caring more about food: The unexpected positive effect of the Covid-19 lockdown on household food management and waste 110
Shared mobility as a driver for sustainable consumptions: The intention to re-use free-floating car sharing 107
Balsamic Vinegar of Modena: from product to market value: competitive advantage of a typical Italian product 105
L’insostenibile futuro della plastica monouso 99
Atteggiamenti e comportamenti di acquisto nei confronti dei prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul target giovanile (17-18 anni) 95
Estensione del modello TPB per predire l’utilizzo del Car Sharing Free Floating co un disegno di ricerca con un disegno di ricerca mixed method 89
Enabling factors of ridesharing: Trust is the main driver for potential users 85
Recognizing the key drivers and industry implications of sustainable packaging design: a mixed-method approach 77
Il gioco con premi in denaro: motivazione e comportamenti 76
Il neo-lusso, Marketing e consumi di qualità in tempi di crisi 74
The next step in sustainable dining: the restaurant food waste map for the management of food waste 71
Sustainability in the luxury industry: an exploratory analysis based on the Global Reporting Initiative (GRI) framework 70
Can digital solutions help in the minimization of out-of-home waste? An analysis from the client and business perspective 68
Il coinvolgimento dei clienti nella generazione di valore: modelli di business e strumenti relazionali 67
A systematic review of consumer food waste: the household wasteful behaviour and the restaurant waste frameworks 67
What makes the Sharing Economy a ‘disruptive ’ innovation? An analysis of users ’ perceptions in the accommodation sector 65
Towards carbon neutrality in the agri-food sector: Drivers and barriers 65
The relation between Collaborative Consumption and Subjective Well-Being: a P2P accommodation analysis 62
Paragrafi 1, 2, 3, 4, 4.2, 4.3 all'interno del Capitolo 1, Seconda Sezione 61
I broadcaster e la pubblicità televisiva 60
Eating out-of-home: issues and concerns in the Italian context 58
Il significato del marketing (§ 8 e § 9) 57
Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance. Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour. 54
I segmenti generazionali e le percezioni nei confronti degli accessible luxury goods: una ricerca empirica su quattro differenti fasce di età 51
Packaging: la filiera diventa sostenibile 51
L’impatto del COVID-19 nell’industria alimentare. Situazione attuale e prospettive future in Italia 50
Dissonanza cognitiva: una leva di fidelizzazione 50
Shared car for traveling? Uncovering the intention of non-users to adopt P2P ridesharing 42
On-line impulsive buying and cognitive dissonance: the moderating role of positive affect state 40
Dual Career of the employee-athlete and employee-coach towards brand values alignment: The BRAVA-DC project 35
Consumer Brand Engagement (CBE) in a digital environment: an application to TikTok social media 33
Tik Tok hashtag challenge: a new digital strategy for Consumer Brand Engagement (CBE) 28
The Digital Healthcare Revolution: Towards Patient Centricity with Digitization, Service Innovation and Value Co-creation 27
Innovative business model implementing Value-Based Healthcare. The case of Medtronic Study & Scientific Solutions 24
The Integrated Model on Mobile Payment Acceptance (IMMPA): An empirical application to public transport 22
IL PIANO DI MARKETING PER IL LANCIO DEL NUOVO PRODOTTO 19
Sustainability reporting practices: an explorative analysis of luxury fashion brands 19
Metaverso: rivoluzione o esagerazione? 18
Weak signals and sustainable consumer’s values changes 16
L'insostenibile futuro della plastica monouso 12
What’s next in the healthcare system? The contribution of digital innovation in achieving patient-centricity 10
When technology goes faster than consumer’s needs: Users and brands co-creating value in the Metaverse 5
Totale 6.886
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019310 0 0 0 0 0 0 0 0 0 23 174 113
2019/20201.336 331 80 26 117 67 97 141 136 172 119 35 15
2020/2021792 38 22 23 33 100 67 96 127 119 48 44 75
2021/20221.169 74 96 18 343 277 22 70 33 56 27 30 123
2022/20231.033 92 131 89 115 100 202 37 52 120 9 47 39
2023/2024680 50 27 66 57 94 152 63 137 18 16 0 0
Totale 6.886